Seminar intensiv colectare

CE CONTINE ?

– Interpretarea corecta a procesului de recuperare a creantelor (când si cum?);
– Identificarea si aplicarea unor tehnici si abilitati practice de colectare;
– Metode de identificare a «clientilor problema» si de adresare catre acestia;
– Cum sa spui DA si NU în procesul de negociere;
– Cum sa raspunzi asteptarilor clientilor în procesul de colectare;
– Identificarea si constientizarea barierelor în procesul de colectare;
– Generarea de solutii pentru îmbunatatirea procesului intern;
– Identificarea ingredientelor succesului în procesul de colectare;
– Cum sa transformi reclamatiile si nemultumirile în succes pentru compania ta,
angajatii si clientii tai.

CE VA OFERA ?

– O mai buna întelegere a metodelor practice de recuperare a creantelor în mod eficient;
– Identificarea aspectelor cheie ale unei negocieri de succes;
– Învatarea unor practici care va ajuta sa raspundeti reactiilor negative ale clientilor;
– Obtinerea unor abilitati practice si eficiente de colectare a creantelor;
– Oportunitatea de a contribui deschis si fara bariere la îmbunatatirea procesului
de colectare;
– Descoperirea unor metode de colectare a creantelor mai repede, mai usor, mai
bine, mai mult.

DE CE SEMINAR SI NU CURS ?

– Este ADAPTABIL: Continutul seminarului porneste de la situatia reala a firmei si nevoile
specifice. Poate fi adaptat complet, dupa o intelegere preliminara a proceselor interne
(la cerere).
– Este FLEXIBIL: In functie de nivelul participantilor, se reevaluaza timpii alocati fiecarui subiect.
– Este INTERACTIV: Participantii contribuie semnificativ la dinamica seminarului.
– Este PRACTIC: Echipa Intensity Consulting are experienta operationala in activitatea de recuperare a creantelor în diferite industrii. Vom genera practici si solutii de îmbunatatire a procesului de colectare, pe care le punem la dispozitia managementului.