Maximizarea valorii de viata a clientului

Doriti sa va majorati cifra de afaceri?

Cresterea cifrei de afaceri este un indicator al masurarii succesului unei organizatii. Orice contact pe care clientului il are cu firma dvs, indiferent de canalul de comunicare, este o oportunitate de crestere a valorii sale de viata pentru companie.

Vanzarea incrucisata catre clientii existenti este cel mai profitabil mod de a creste volumul vanzarilor, deoarece ei sunt familiarizati cu marca dumneavoastra, cumparand cel putin un produs. Folosind avantajul brandului, probabilitatea de vanzare a unui alt produs sau serviciu creste. Un client care foloseste mai multe produse/servicii are o valoare mai mare pe durata vietii si s-a constatat statistic ca este si mai fidel.

Prin analizarea datelor si a proceselor interne, Intensity Consulting va ajuta sa centralizati datele despre clienti, sa le imbogatiti si sa le folositi pentru generarea unor venituri suplimentare. Daca va concentrati pe clientii cei mai profitabili, va veti creste veniturile intr-un mod eficient.

Serviciile noastre includ:
– Realizarea strategiei de contact cu clientii pe durata lor de viata;
– Dezvoltarea de oferte avand ca scop cresterea consumului;
– Implementarea unor programe de vanzare incrucisata;
– Implementarea unor programe de crestere a frecventei de utilizare a serviciilor;
– Dezvoltarea segmentarii clientilor pe baza datelor demografice si de utilizare;
– Crearea unui program de incurajare a referintelor venite de la clienti existenti.

Avantajele oferite clientilor nostri:
Cresterea veniturilor prin vanzarea de servicii aditionale;
Fidelizarea clientilor prin folosirea mai multor tipuri servicii/produse, sau cresterea frecventei de cumparare;
Transferul de cunostinte catre echipele interne ale clientului, alaturi de care lucram direct in implementare.