Managementul experientei traite de client

Doriti sa deveniti o companie concentrata pe client?

Companiile de succes cunosc asteptarile clientilor si le satisfac. Unele companii exceleaza prin capacitatea de a previziona nevoi viitoare ale clientilor, tinand cont de tendinte in industrie si miscari ale competitiei. Ele pot realiza asta deoarece isi cunosc clientii la fel de bine cum se cunosc pe ei. Acest tip de companii sunt structurate si orientate dinspre client (‘outward’) si sunt leader in dezvoltarea de produs, managementul de vanzari si marketing.

Intensity Consulting va ajuta sa deveniti o companie concentrata pe client in domeniile:
– Strategie si planificare de marketing;
– Management de vanzare si distributie;
– Management de produs;
– Segmentare a clientilor;
– Fidelizare si retinere a clientilor;
– Management operational.

Principalul motiv pentru care clientul nu cumpara un produs/serviciu este teama ca acela nu raspunde asteptarilor pe care le are. Daca performanta unui produs cumparat nu se ridica la inaltimea asteptarilor, clientul va fi nemultumit si va evita sa mai cumpere de la acel producator. In concluzie, asteptarile clientilor sunt pivotul principal in managementul experientei pe care o traieste clientul.

Asteptarile clientilor se formeaza pe baza experientei de cumparare anterioare, a sfaturilor primite de la prieteni si colegi, precum si a informatiilor si promisiunilor din partea marketerilor si a concurentilor.

O companie concentrata pe client ia toate deciziile de afaceri avand in minte punctul de vedere al clientului. Pentru a ajunge acolo, toti angajatii trebuie sa inteleaga asteptarile clientilor, sa monitorizeze intr-un mod centralizat toate datele despre client si sa le utilizeze in mod constant pentru a se asigura ca la fiecare interactiune clientul are o experienta memorabila conform asteptarilor sale.

Serviciile noastre includ:
– Analizarea experientei actuale pe care o traieste clientul;
– Realizarea unui plan optim de imbunatatire a experientei pe care o traieste clientul la fiecare tip de interactiune;
– Crearea unui plan de aliniere a promisiunilor pe care le face o companie cu experienta pe care o traieste clientul;
– Dezvoltarea si aplicarea unor instrumente care sa asigure tranzitia optima a organizatiei catre o companie concentrata pe client;
– Realizarea unor indicatori de masurare a performantei, corelati cu recompense si alte stimulente.

Avantajele oferite clientilor nostri:
Cresterea profitului pe client, prin satisfacerea si depasirea asteptarilor clientilor;
Crearea unui avantaj competitive, prin capitalizarea pe client ca si mijjloc de diferentiere fata de concurenta;
Transferul de cunostinte catre echipele interne ale clientului, alaturi de care lucram direct la implementare.