Fidelizare si retinere clienti

Doriti sa va retineti clientii?

Clientii reprezinta elementul principal al oricarei afaceri, iar cucerirea lor si, ulterior, pastrarea lor sunt cruciale. Din acest punct de vedere, este important sa fiti mereu cu un pas inaintea concurentei, pentru a va retine clientii.

De multe ori, clientii ajung sa aiba o relatie bazata pe incredere cu angajatii dumneavoastra. Ca urmare, pastrarea angajatilor este un factor important in retinerea clientilor.

In timp ce alergati dupa atragerea de clienti noi, pentru cresterea veniturilor, clientii existenti asteapta cel putin acelasi tratament special pe care l-ati acordat atunci cand i-ati cucerit. Nu uitati ca este mult mai ieftin sa retineti un client existent decat sa aduceti unul nou.

Va sprijinim sa dezvoltati alaturi de clientii dumneavoastra relatii trainice, bazate pe incredere si fidelitate. Intotdeauna, clientii fideli va recomanda prietenilor si, astfel, genereaza noi clienti.

Chiar daca puteti avea uneori reclamatii de la clienti, va ajutam sa le transformati in informatii valoroase pentru companie. Nu uitati ca un client nemultumit, care a fost tratat cu profesionalism in rezolvarea rapida a problemei pe care a avut-o, se poate transforma in cel mai fidel client.

Serviciile noastre includ:
– Realizarea de programe proactive de retinere a clientilor;
– Realizarea de programe reactive de retinere a clientilor;
– Dezvoltarea de programe de fidelizarea clientilor;
– Optimizarea strategiei de tratare a reclamatiilor clientilor;
– Dezvoltarea unor strategii de segmentare a clientilor;
– Implementarea unui program de recastigare a clientilor pierduti/dezertati;
– Realizarea unor studii de masurare a satisfactie si fidelitatii clientilor;
– Analizarea motivelor pentru care clientii dezerteaza;
– Integrarea datelor despre clienti intr-un sistem centralizat;
– Optimizarea schemelor de motivare a agentilor de vanzari, plecand de la client;
– Evaluarea nivelului de satisfactie al angajatilor;
– Realizarea de programe de training pentru retinerea clientilor.

Avantajele oferite clientilor nostri:
Cresterea profitului prin optimizarea politicii de retinere si fidelizare a clientilor;
Obtinerea eficientei operationale prin crearea de oferte de retinere specifice pentru fiecare segment de clienti;
Transferul de cunostinte catre echipele interne ale clientului, alaturi de care se lucreaza direct la implementare.