Valorile

Pentru a descoperi solutii utile clientilor nostri, ne bazam pe urmatoarele principii:

Respect

  • Apreciem diversitatea in experienta, cunostinte, stiluri si idei.
  • Ascultam ideile altora, pentru intelegere.
  • Facem ca oamenii sa se simta importanti si apreciati.

Profesionalism

  • Ne asumam responsabilitatea pentru propriile actiuni si rezultate.
  • Ne concentram pe solutii si rezultate si nu pe gasirea de scuze si vinovati.
  • Respectam promisiunile si angajamentele facute.

Pasiune pentru client

  • Incurajam atitudinea pozitiva, optimismul si entuziasmul.
  • Oferim satisfactie clientilor prin servicii de calitate.
  • Sprijinim abilitatile clientului in rezolvarea reclamatiilor intr-o maniera consistenta, sistematica si responsabila.

Perfectionare continua

  • Cerem si oferim feedback sincer indiferent de nivelul ierarhic.
  • Avem dorinta de a evolua permanent.
  • Invatam si din greselile altora.

Succes

  • Obtinem rezultate si nu uitam sa le sarbatorim.
  • Ajutam oamenii sa se autodepaseasca prin coaching si feedback.
  • Cautam solutii care ajuta obtinerea de rezultate.

 

Simplitate

  • Oprim procesele, procedurile si activitatile care nu aduc valoare.
  • Tratam in mod deschis si sincer oameniile si situatiile de business.
  • Apreciem mai mult rezultatele decat forma.