Pentru a descoperi solutii utile clientilor nostri, ne bazam pe urmatoarele principii:
Respect
- Apreciem diversitatea in experienta, cunostinte, stiluri si idei.
- Ascultam ideile altora, pentru intelegere.
- Facem ca oamenii sa se simta importanti si apreciati.
Profesionalism
- Ne asumam responsabilitatea pentru propriile actiuni si rezultate.
- Ne concentram pe solutii si rezultate si nu pe gasirea de scuze si vinovati.
- Respectam promisiunile si angajamentele facute.
Pasiune pentru client
- Incurajam atitudinea pozitiva, optimismul si entuziasmul.
- Oferim satisfactie clientilor prin servicii de calitate.
- Sprijinim abilitatile clientului in rezolvarea reclamatiilor intr-o maniera consistenta, sistematica si responsabila.
Perfectionare continua
- Cerem si oferim feedback sincer indiferent de nivelul ierarhic.
- Avem dorinta de a evolua permanent.
- Invatam si din greselile altora.
Succes
- Obtinem rezultate si nu uitam sa le sarbatorim.
- Ajutam oamenii sa se autodepaseasca prin coaching si feedback.
- Cautam solutii care ajuta obtinerea de rezultate.
Simplitate
- Oprim procesele, procedurile si activitatile care nu aduc valoare.
- Tratam in mod deschis si sincer oameniile si situatiile de business.
- Apreciem mai mult rezultatele decat forma.