Customer Loyalty and Retention Conference

a-micu-prezentare

Andreea Micu, Managing Partner la Intensity Consulting, a sustinut prezentarea „Strategii de retinere a clientilor in conditii de criza”, la prima editie Customer Loyalty & Retention Conference.

Loialitatea pe timp de criza

Joi, 29 octombrie 2009, Madalina Vilau, owner Expo Media, a organizat prima editie Customer Loyalty & Retention Conference and Expo. Evenimentul s-a desfasurat la Institutul National de Statistica. Au participat specialisti si coordonatori din departamentele de retentie a clientilor sau de tratare a reclamatiilor, manageri de Relatii cu Clientii si specialisti de Marketing.

Temele evenimentului:

1. Reclamatiile – instrumente de loializare a clientilor – Aryana Popescu, Consultant si Senior Trainer, Customer Service School

2. Relatia dintre Loializare si Retentie si Managementul Relatiilor cu Clientii – Galia Donath Levitan, Senior Consultant, RTR, Management Challenges
Key areas
– Ce putem face pentru a creste loialitatea clientilor prin prisma conceptului de CRM.
– Conceptul de Value Model si loializarea clientilor.

3. Strategii de retinere a clientilor in conditii de criza – Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting
Key areas
– De ce firmele pierd clienti?
– Care sunt costurile pierderii clientilor?
– Ce probleme apar in activitatea de retinere a clientilor?
– Cum se realizeaza un program eficient de retinere a clientilor?
– Care sunt indicatorii pentru masurarea succesului?

4. Masa Rotunda – Consumatorul român in ecuatia brand – loialitate promotii
Moderator: Cosmin Nae, Director General, Quantix Marketing Consulting
Key areas
– Definirea loialitatii. Caracteristici de baza.
– Loialitatea – intre inima si card. Programul de loialitate.
– Loialitatea consumatorilor pe diferite tipuri de piete – FMCG, bunuri de folosinta indelungata, lanturi de retail, servicii; alte tipuri de loialitate: organizatii, idei, piata B2B
– Masurarea loialitatii.