Customer Loyalty, CRM & Retention Conference

Andreea MicuAndreea Micu, Managing Partner la Intensity Consulting, a sustinut prezentarea “Fidelizarea clientilor printr-o orientaare dinamica asupra lor”, la a doua editie Customer Loyalty & Retention Conference 2010. Ea a moderat si masa rotunda „Programele de fidelizare –Cheia pentru schimbarea perceptiei clientilor”.

TEMELE EVENIMENTULUI:

1. Cum poti folosi principiile CRM in activitatile zilnice de crestere a veniturilor
– Marian Stirbescu, Sales & Marketing Manager Advantage Software Factory

Key Areas:
– Retineti clientii si cresteti sanatos;
– Fii inaintea competitiei!
– Instrumente modern la preturi adaptate pentru bugetul fiecaruia;

2. Fidelizarea clientilor printr-o orientaare dinamica asupra lor
– Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting

Key Areas:
– Calitatea fidelizarii clientilor si efectul economic;
– Motivatori si De-motivatori ai fidelizarii clientilor;
– Tactici si practice de orientare dinamica asupra clientului din diferite industrii.

Andreea Micu in timpul expunerii

3. Noi perspective de masurare a loialitatii: atitudine sau comportament
– Daniel Enescu, President, SORMA

Key Area:
– Loialitatea este de cele mai multe ori un scop clar:toata lumea vrea sa scoreze de la bine la minunat. Totusi, in momentul in care loialitatea este masurata lucrurile se complica.

4. Masa Rotunda: – Programele de fidelizare. Cheia pentru schimbarea perceptiei clientilor.
– moderator: Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting

Key Areas:
– Sunt oamenii fideli unui brand?
– Preferinte pentru anumite programe de fidelizare;
– Perceptiile si obiectivele companiilor si ale clientilor.