In cadrul Atelierului intensiv Centrarea pe Client vom aplica 4 instrumente si experimenta situatii concrete in vederea obtinerii de rezultate de success pentru companie si o experienta pozitiva a clientului prin:
– Intelegerea avantajelor concentrarii reale pe client in organizatia dumneavoastra;
– Insusirea tehnicilor de concentrare pe client, avand ca obiectiv cresterea satisfactiei si fidelizarea acestuia;
– Evaluarea fazei la care se afla organizatia dumneavoastra in ceea ce priveste nivelul de concentrare pe client;
– Intelegerea componentelor serviciilor de exceptie;
– Schimbarea focusului de la produs/serviciu la client.
Subiecte abordate :
– Managementul perceptiilor clientului;
– Metode de ascultare a vocii clientului;
– Definirea cerintelor clientului si stabilirea standardelor de performanta la fiecare punct de contact cu clientul;
– Analiza modului in care compania raspunde cerintelor clientului;
– Definirea hartii de parcurs a clientului;
– Identificarea ariilor de imbunatatire in proces;
– Utilizarea Auditului de Concentrare pe client;
Cui se adreseaza atelierul?
– Manageri, directori;
– Antreprenori care doresc sa –si imbunatateasca afacerea
– Manageri de departament, divizie sau fabrica
– Analisti de business, manageri de proiect, manageri de produs;
– Persoane implicate in imbunatatirea experientei clientilor.
Autor: Andreea Micu