Atelier „Cum crestem rezultatele prin evaluarea angajatilor?”

In cadrul primului atelier vom aplica instrumente si vom experimenta situaţii concrete, in vederea obtinerii de rezultate de succes pentru companie, prin invatarea “CUM SA”:

  • Transformati strategia companiei in indicatori masurabili, prin stabilirea unor obiective SMART;
  • Creati indicatori de performanta eficienti;
  • Obtineti increderea oamenilor in acceptarea indicatorilor de performanta, ca metoda de imbunatatire a activitatii;
  • Implementati rapoarte de performanta utile, care sa va indice ariile care necesita imbunatatire;
  • Conduceti sesiuni eficiente de evaluare a angajatilor.

Subiecte abordate :

  • Diferenta intre masurarea activitatilor si masurarea rezultatelor;
  • Crearea indicatorilor de performanta, avind in vedere rezultatul;
  • Intrebari la care ar trebui sa raspunda indicatorii de performanta;
  • Metode pentru cistigarea increderii angajatilor in folosirea indicatorilor de performanta;
  • Pasii in procesul de masurare a performantei;
  • Greseli de evitat in procesul de masurare a performantei;
  • Pregatirea si realizarea intilnirilor de evaluare a rezultatelor;
  • Ce sa faceti si ce sa evitati in cadrul intilnirii de evaluare.

Cui se adreseaza atelierul?

  • Manageri, directori;
  • Antreprenori care doresc sa–si imbunatateasca afacerea;
  • Manageri de departament, divizie sau fabrica;
  • Supervizori, sefi de echipa;
  • Manageri de proiect.

Autor: Andreea Micu