Pentru strategia dvs.

Doriti sa va adaptati strategia la noile conditii de criza?
Deciziile luate astazi vor afecta organizatia maine, iar efectele pot fi majore intr-un mediu caracterizat de risc si incertitudine. Esenta unui plan strategic este realizarea unui cadru conceptual care sa le permita leaderilor sa ia deciziile optime.

Planificarea si optimizarea strategiei presupun abordarea urmatoarelor elemente:
– determinarea potentialului pietei si a oportunitatilor;
– stabilirea obiectivelor de atins;
– identificarea riscurilor si problemelor care pot aparea;
– conducerea operatiunilor si incurajarea cresterii economice;
– verificarea ipotezelor de lucru;
– examinarea unor strategii alternative;
– definirea resurselor de personal necesare.

Intensity Consulting colaboreaza cu echipele dumneavoastra interne, pentru crearea sau optimizarea planului strategic, avand ca obiectiv succesul in noul context economic.

Concurenta alearga dupa clientii dumneavoastra. Reusiti intotdeauna sa ii retineti?
Un client pierdut este un cost adaugat. Companiile realizeaza acest lucru, dar nu intotdeauna au mecanisme de reactie.

Uneori lipsesc:
– intelegerea motivelor pentru care clientul doreste sa plece;
– segmentarea bazata pe valoare si motiv;
– optimizarea procedurilor de recucerire a clientilor;
– eficientizarea procesele interne;
– optimizarea metodelor de monitorizare.

Intensity Consulting va ajuta sa descoperiti motivele pentru care clientii doresc sa plece, sa creati si sa implementati o strategie si proceduri de recastigare a clientilor, bazate pe cele mai bune practici din domeniu si un mecanism optim de monitorizare.