Atelier „Cum ne diferențiem prin experiența oferită clientului?”

În cadrul Atelierului intensiv Centrarea pe Client vom aplica 4 instrumente și experimenta situații concrete în vederea obținerii de rezultate de success pentru companie și o experiență pozitivă a clientului prin:

– Înțelegerea avantajelor concentrării reale pe client în organizația dumneavoastră;
– Însușirea tehnicilor de concentrare pe client, având ca obiectiv creșterea satisfacției și fidelizarea acestuia;
– Evaluarea fazei la care se află organizația dumneavoastră în ceea ce privește nivelul de concentrare pe client;
– Înțelegerea componentelor serviciilor de excepție;
– Schimbarea focusului de la produs/serviciu la client.

Subiecte abordate :

– Managementul percepțiilor clientului;
– Metode de ascultare a vocii clientului;
– Definirea cerințelor clientului și stabilirea standardelor de performanță la fiecare punct de contact cu clientul;
– Analiza modului în care compania răspunde cerințelor clientului;
– Definirea hărții de parcurs a clientului;
– Identificarea ariilor de îmbunătățire în proces;
– Utilizarea Auditului de Concentrare pe client;

Cui se adresează atelierul?

– Manageri, directori;
– Antreprenori care doresc să –și îmbunătățească afacerea
– Manageri de departament, divizie sau fabrică
– Analiști de business, manageri de proiect, manageri de produs;
– Persoane implicate în îmbunătățirea experienței clienților.

Autor: Andreea Micu